Avis legal

Las fotografías y textos contenidos en este blog están protegidas por copyright y no pueden ser usadas sin la autorización escrita del autor
© 2002, Toni Bra
Si
alguien le interesa alguna fotografía,simplemente tiene que ponerse en contacto conmigo.

divendres, 22 de gener del 2010

Calendules


M'agrada el camp i m'agrada les imatges senzilles, les que la gent no es fixa en elles,però a mi m'agraden.

"Las flores y las plantas son criaturas calladas que estimulan todos los sentidos, menos el oido." a mi en canvi a diferencia de lo que diu May sarton m'estimulen inclòs la oidà.
La imatge te un filtro degradat i res mes.

10 comentaris:

Wanderley Elian Lima ha dit...

Realmente as flores encantam a nossa vida. Bela foto.
Abração

Mª Angeles B. ha dit...

las flores dan alegria y vida...deseo la primavera ya.

Besos

Càu ha dit...

Un contrallum preciós.

R.Ferrari ha dit...

as flores alegram e enfeitam nossas vidas. Bonita foto. Parabésn.

Sonia Schmorantz ha dit...

Belíssima imagem e a mensagem que acompanha!
abraço, ótimo fim de semana

Jota Ele ha dit...

Eso demuestra tu sensibilidad para con la Naturaleza, Toni.

Confieso que a mi también me estimulan todos y cada uno de los sentidos.

Una foto muy cuidada, como todas las tuyas.

Un abrazo.

Gata Verde ha dit...

Que belas!!!

muftillo ha dit...

Fantàstic contrallum, Toni.
Aprofite per enviarte salutacions.

Anònim ha dit...

Bonica fotografia i un bon comentari. Lia

horabaixa ha dit...

Hola Toni,

En aquesta toma, fins i tot semble que les flors t'escoltin la preciosa frase i ruboritzades donguin l'esquena.

Una molt forta abraçada