Avis legal

Las fotografías y textos contenidos en este blog están protegidas por copyright y no pueden ser usadas sin la autorización escrita del autor
© 2002, Toni Bra
Si
alguien le interesa alguna fotografía,simplemente tiene que ponerse en contacto conmigo.

dissabte, 21 de setembre de 2013

S'inicia la tardor




L'agradable encant de la tardor s'inicia i, com sempre, és l'estació més desitjada per  tots els aficionats a la fotografia. També els recels i les suspicàcies, el no dir en quin lloc es va fer o fins i tot posar-se davant de l'enquadrament d'algun company. I se segueix amb: massa photoshop, molt saturada, com aquestes en tinc mil ... etc. Una estació on s'ajunta la mesquinesa fotogràfica i el gust pels colors, per l'ambient, per portar-te a casa un impossible: un trosset de Tardor.

Fotografia a fotograma complet. A pols, polaritzador ... tal com va sortir de la càmera. Tampoc fou tan difícil! És una fotografia sense risc, en la que tot ho va posar el paisatge. El fotògraf només va haver de triar lloc, l'enquadrament i apertura.....Després... Blogger fa el que vol, ja que la qualitat del visionat es prou deficient.

Nota:
des de fa uns mesos en el meu blog eixia publicitat no desitjada, ni autoritzada per mi. Era una intromissió que crec ha segut resolta.

---------------

La agradable encanto del otoño se inicia y, como siempre, es la estación más deseada por todos los aficionados a la fotografía. También los recelos y las suspicacias, el no decir en qué lugar se hizo o incluso ponerse delante del encuadre de algún compañero. Y se sigue con: demasiado photoshop, muy saturada, como estas tengo mil ... etc. Una estación donde se junta la mezquindad fotográfica y el gusto por los colores, por el ambiente para llevar a casa un imposible: un trocito de Otoño.

Fotografía a fotograma completo. A pulso, polarizador ... tal como salió de la cámara. Tampoco fue tan difícil! Es una fotografía sin riesgo, en la que todo lo puso el paisaje. El fotógrafo sólo tuvo que elegir lugar, el encuadre y apertura ..... Después Blogger hace lo que quiere, ya que la calidad del visionado es bastante deficiente.


Nota:
desde hace unos meses en mi blog salía publicidad no deseada, ni autorizada por mí. Era una intromisión que creo ha sido resuelta.